Jaz nisem vaše zavarovanje

klikni za povečavo

kli­kni za povečavo

V Avstriji je tale jumbo pla­kat pred časom spro­žil živahno debato:

Dete nam spo­roča: »Jaz nisem vaše pokoj­nin­sko zava­ro­va­nje«. Logotip v ozadju pri­pada zava­ro­val­nici Wiener Städtische, ki jo poznamo tudi v Sloveniji.

Vprašanje:

Dopolni: Tak oglas je…

Možnosti:

a) …sim­pa­ti­čen napo­tek star­šem, naj ne raču­najo na pod­poro mlaj­ših gene­ra­cij, pač pa naj za svojo pokoj­nino poskr­bijo sami
b) …izraz pre­vla­du­jo­čega ego­izma v drža­vah z nizko rodno­stjo
c) …(morda nena­merna) napo­ved med­ge­ne­ra­cij­skega spo­pada zaradi pokoj­nin nekoč v pri­ho­dno­sti
d) …še en pri­mer ško­dlji­vega izko­ri­šča­nja otrok v ogla­še­va­nju finančne indu­strije
e) …nepo­tre­ben, kajti aktivna gene­ra­cija se že zaveda, da bodo brez lastnega var­če­va­nja državne pokoj­nine pre­cej uboge

Ta članek je bil objavljen v kategoriji oglaševanje, pokojnina.

Komentiraj

Tvoj email ne bo nikoli objavljen ali predan naprej. Nujna polja so označena z *

*
*

Lahko uporabiš te HTML značke in lastnosti: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Na tej strani uporabljamo piškotke! Z uporabo te spletne strani se strinjate s pogoji uporabe piškotov na vašem računalniku! Podrobnosti preverite tukaj . x